[i573]
DE LA VILLE DE PARIS.
103
mardi prochain premier jour de Septembre, à sept heures du matin, en la Grand Salle commune de l'Hostel de lad. Ville, pour nous accompaigner à aller au devant du Roy de Polongne à sa joieuse En­trée en ceste Ville : sy vous prions n'y voulloir faillir. "Faict au Bureau, ce xxvume jour d'Aoust m vc
LXXIII."
parisis d'amende, el. selon ce qui vous a esté or­donné, pour nous accompaigner à recepvoir le Roy de Pollongne en sa joieuse Entrée en ceste ditte Ville.
« Et en retenez seullement six à pied de vostre nombre et compaignie, lesquelz vous envoierez sur le pont Nostre Dame pour garder les maisons de lad. Ville : el le tout sur peine aussy de nous en prendre à vous.
"Faict au Bureau, le vingt septiesme jour d'Aoust
M Ve LXXIII."
Pareilz Mandemens ont esté envoiez à tous les autres Quarteniers de lad. Ville.
39.— [Mandemens aux Conseillers.] 27 août. (Fol. 77 r°.)
it Monsieur le premier President, nous vous prions de vous trouver, vestu de la robbe de satin noir qui pour ce vous a esté ordonnée, mardi prochain pre­mier jour de Septembre prochainement venant, à sept heures du matin, en la Grande Salle de laditte Ville, pour nous accompaigner à aller au devant du Roy de Polongne, à sa joieuse Entrée en ceste Ville : si vous prions de rechef n'y voulloir faire faulte.
"Faict au Bureau, le xxvnmc jour d'Aoust m vc
LXXIII.
"Les Prevost des Marchans et Eschevins de la Ville de Paris, "Tous vostres".
Semblables Mandemens ont esté envoiez aux Capi­taine des arbalestriers et harquebousiers de lad. Ville.
41. — [Mandemens aux Maistres de la Marchandise.]
28 août. (Fol. 78 r°.)
#e par les Prevost des Marchans el Eschevins de la Ville de Paris.
«ll est enjoinct aux quatre Maistres de la mar­chandise de Draperie de ceste Ville, qui doibvent porter le ciel sur la Majesté du Roy de Polongne, d'eulx tenir prestz mardi prochain, vestuz de leurs robbes de vellours, pour icelluy ciel porter ledict jour à la joieuse Entrée en cested. Ville, etcedepuis la fin des Tournelles W jusques à l'arc qui est prest (sic) Saintte Catherine (2>.
"Faict au Bureau, le xxvmmo jour d'Aoust- m vc
LXXIII."
Pareilz Mandemens ont esté envoiez aux maistres de l'Espicerie, pour porter ledict ciel depuis l'arc Saintte Catherine jusques à la fontaine de l'Apport Baudoyer;
aux marchans Merciers, depuis ledict Apport Baudoyer jusques à la rue de la Potterie;
aux maistres de la Pelleterie, depuis laditte rue Poterie jusques au premier arc du pont Nostre-Dame ;
aux maistres de la Bonneterie, depuis ledict arc du pont Nostre Dame jusques à la Magdelaine;
et aux maistres de l'Orfaverie, depuis lad. Mag­delaine jusques à l'eglise Nostre Dame de Paris.
Pareilz Mandemens ont esté envoyez à tous Messieurs les autres Conseillers de laditte Ville.
40. — [Mandemens aux Capitaines des trois Nombres.]
27 août. (Fol. 77 v°.)
De par les Prevost des Marchans et Eschevins de la Ville de Paris. "Capitaine des archers de laditte Ville, ne faillez à vous trouver mardy prochain premier jour de Septem­bre, prochainement venant à sept heures du matin, en la place de Greve avec tous ceulx de vostre nombre et compaignie, au meilleur ordre et equipaige que vous pourrez ; et que nul n'y soit deffaillant; tous bien montez, armez et equippez : sur peine d'estre cassez et comdamnez chascun d'eulx en quarente livres
O Le chàteau royal des Tournelles, sis rue Saint-Antoine à l'opposite de l'hôtel Saint-Paul, était abandonné depuis l'accident du tournoi où Henri ll fut mortellement blessé (29 juin i55g; voir le tome V de cette Série, p. 33). Par édit du 28 janvier i564, les Tournelles furent aliénées, puis démolies.
(2) U s'agit ici de l'église du prieuré dont le nom est resté à la rue Culture ou Couture-Sainte-Catherine, actuellement rue Sévigné.